неділя, 3 липня 2016 р.

Поради батькам майбутніх першокласників

Шановні батьки! Надаю Вам можливість ознайомитися самим й підготувати свою дитину до вхідного тестування. 

Співбесіда з дитиною, яка вступає до 1 класу передбачає виконання програми діагностичних завдань для визначення рівня загального розвитку дитини, її готовності до навчання за науково-педагогічним проектом "Інтелект України"




1. Методика "Рівень психосоціальної зрілості"
Проводиться у формі бесіди. Дитина має дати відповіді на питання типу:
 - Назви своє прізвище, ім`я, по батькові; скільки тобі років?; назви свою адресу; у якій країні ми живемо?; зараз ранок, або вечір?; ким працюють тато, мама?; яка зараз пора року?; яких птахів ти знаєш?; покажи своє праве око, ліве вухо; полічи від 9 до 2; й т.п.

2. "Вивчення чотиривірша"
Метою завдання є визначення рівня розвитку короткочасної пам`яті дитини та здатності до навчання.
1 етап. Дослідник промовляє перші два рядки, дитина має їх повторити.
2 етап. Якщо дитина припустила помилки при повторенні, їй слід  вказати на це, й на те, як має правильно звучати ця фраза. Потім дитину просять повторити ще раз. Якщо дитина помиляється, то фразу повторюють, але не більше трьох разів.
Потім за аналогією вивчають другу частину вірша
3 етап. Коли обидві частини чотиривірша достатньо вивчені, дослідник промовляє його ще раз. Дитина має повторити повністю. За наявності помилок діють так само, як і на першому етапі.

Звір живе у нашій хаті.
В нього вушка волохаті,
Хвостик, лапки і живіт.
Здогадайтесь, хто це! Кіт!

3. Методика "Вилучення зайвого"
Призначена для дослідження образно-логічного мислення, розумових операцій аналізу й узагальнення в дитини. Пропонується серія картинок, на яких представлені різні предмети. Дитина має з`ясувати, який предмет є зайвим й пояснити  чому.


4. Методика "Прогресивні матриці Равена"
Призначена для оцінки рівня розвитку інтелекту індивіда, здатності до встановлення логічних відношень з використання абстрактного невербального матеріалу.
Пред`являються малюнки з елементами, пов`язаними між собою певною залежністю; одного елемента не вистачає. Необхідно проаналізувати матрицю й обрати один відсутній з 6 запропонованих варіантів

5. Дослідження навичок читання та переказу
Призначена для перевірки сформованості читацьких навичок:
* швидкість читання (кількість прочитаних слів за 1 хв);
* спосіб читання( 1) відривними складами, 2) плавними складами, 3) склад+слово, 4) цілими словами);
* розуміння прочитаного
Дитині пропонується протягом 1 хвилини прочитати  текст української народної казки й дати відповідь на декілька запитань за змістом казки


Немає коментарів:

Дописати коментар